قیمت زغال اخته خشک به صورت عمده

قیمت زغال اخته خشک به صورت عمده با ارزان ترین قیمت امکان پذیر می باشد. زغال اخته خشک که یکی از پرفروش ترین نوع زغال اخته می باشد در تمامی فصول سال قابل عرضه است. و با توجه به درجه بندی آن در قیمت های متفاوتی در اختیار مشتریان قرار می گیرد. و همچنین قیمت آن در بازار شهرهای مختلف کشور نیز معمولا متفاوت می باشد. بیشترین حجم زغال اخته خشک در شهر های مختلفی از جمله الموت قزوین، روستای هیر قزوین، کلیبر و اهر آذربایجان شرقی می باشد. اگر به دنبال زغال اخته خشک با بهترین کیفیت هستید با ما همراه شوید.

خواص زغال اخته خشک

زغال اخته خشک سرشار از آنتی اکسیدان می باشد. و از بیماریهایی مانند الزایمر و بیماری قلبی جلوگیری می کند. برای کاهش سلول های سرطانی می توان از آب زغال اخته استفاده کرد. فیبر موجود در زغال اخته هضم غذا را راحت کرده و از سرطان جلوگیری می کند. به دلیل دارا بودن مواد مغذی در آن از حافظه انسان محافظت می کند. زغال اخته خشک به کنترل قند خون و دیابت کمک می کند. در بهبود ورم معده بسیار موثر می باشد. استفاده از آن برای درمان یبوست در دوران بارداری توصیه می شود.

ارزش غذایی زغال اخته

زغال اخته دارای مقدار زیادی آهن، اسید فولیک، کلسیم و ویتامین هایی از جمله ویتامین C،B1،B2،E می باشد. و هم چنین منبع خوبی برای فیبر است. و بدلیل کم کالری بودن باعث اضافه وزن نمی شود.

قیمت زغال اخته خشک

قیمت زغال اخته خشک

خرید زغال اخته خشک با کیفیت مرغوب و قیمت مناسب برای شما عزیزان امکان پذیر می باشد. منطقه الموت در استان قزوین، به ویژه روستای هیر بیشترین و با کیفیت ترین زغال اخته را در سطح کشور تولید می کند. جهت خرید و فروش و کسب اطلاع از قیمت زغال اخته خشک با ما ارتباط بگیرید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما