نمایندگی فروش نهال زغال اخته تهران

فروش نهال زغال اخته با قیمت مناسب در مراکزی مانند گلخانه ها انجام می شود.
با اینکه قطب فروش این نهال در قزوین می باشد اما شهرهای دیگری مانند تهران این نهال را پرورش و به فروش میرسانند.
با خرید این نهال و پرورش درست آن میتوان میوه ی تازه زغال اخته را هم برای مصرف خود و هم فروش آن را تامین کرد.
نمایندگی فروش نهال ذغال اخته تهران با پرورش درست این نهال، میتوانند نیاز اصلی و اولیه تولید و فروش زغال اخته را تامین کنند.

فروش نهال زغال اخته

مشخصات نهال زغال اخته

این نهال به صورت درختچه بلند یا درختچه کوچک (خزان کننده) رشدمی کند.بلندی آن میتوان به ۸ متر هم برسد و قطر آن بین ۱۵ تا ۱۹ سانتی متر قابلیت تغییر دارد.
دارای پوسته ی قهوه ای شکل است، برگ های آن تخم مرغی شکل هستند که هر برگ ۴ تا ۶ رگبرگ دارد.نام علمی میوه آن mas cornusنام دارد که طول آن ۲.۵ سانتی متر است.

فروش نهال زغال اخته

این نهال به چه مقدار نور و دما نیاز دارد؟

گل های این درخت شرایطی که نور کامل آفتاب یا نور نیمه آفتاب وجود دارد رشد میکند و گل هایی زرد رنگ دارد.در سایه کامل این درخت گل نمی دهد.
نهال زغال اخته میتواند در زمستان سرمارا تا حد زیادی تحمل کند اما در مقابل گرما تحمل چندانی ندارد که از این رو میتوان این موصوع را کاملا فهمید که چرا این درخت در شهرهای گرم و خشک رویشی ندارد.

آیا خاک برای این نهال اهمیت فراوانی دارد؟

پاسخ : خیر
این نهال اهمیت و سختگیری زیادی به خاک ندارد.فقط بهتر است خاک بافت متوسط داشته باشد.

آیا ممکن است آفت و بیماری نهال را خشک کند؟

نمیتوان به طور قطعی گفت که این نهال را بیماری و آفت تهدید نمیکند اما میتوان با مراقبت های صحیح و کود دهی این نهال را به دور از آفت و بیماری به بار رساند.
زمانی که نهال قوی تر شد، میتوان به کودهی پایان داد.

فروش نهال زغال اخته

فروش نهال زغال اخته تهران

تهران، یک شهر با آب هوایی نسبتا مرطوب، مکان خوبی برای پرورش و فروش این نهال است.بهتر است از مراکز فروش که دارای گلخانه های استاندارد هستند این نهال را خریداری کرد و با توجه با نیازهای آن، رسیدگی های لازم انجام شود.
نمایندگی مراکز فروش نهال ذغال اخته تهران این نهال هارا که بعده ها درخت آن حدود ۳۰۰ سال عمر میکنند را با قیمتی مناسب به فروش میرساند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما